renoverat huset

Dagen har fan sprungit iväg och jag har inte alls hunnit pluggat så mycket som planerat. Har nämligen städat, spelat yatzy och och renoverat huset ifrån alla barnens saker! Jag städade fint i fredag, damsög och fixade, men det är helt otroligt hur små barn kan stöka ner SÅ himla mycket!! Men nu har jag totalt renoverat huset, har damsugit, plockat undan alla saker och skurat hela huset, och sen vädrat ur huset (behövdes verkligen!). Vi har även varit och plockat blommor nu, så att mamma får lite fina blommar här av flickorna :). Känner mig helt enkelt som en riktig hemmafru, som håller ihåg såhär, men det bevisar bara att jag kommer klarar mig otroligt bra, när jag flytta hemifrån :).

Nu ska barnen duscha och så, innan mormor kommer hem :). Men nu ropar minsta att hon vill ha saft, så det är väl bara springa och fixa det åt henne då :).
Men bloggar mer senare, ska försöka innan plugga lite mer idag också :).


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback