rätt eller fel?

Ibland känns verkligen allting hopplöst, och det känns som om det är bara jag som känner som jag gör. Alla verkar så himla lycklig och underbart glad över att få en liten bebis, självklart är jag också det! Men ibland känns det verkligen som jag gjort fel val, jag vet inte om det är hormonerna som spökar med mig, för jag kan böla timmar för en och samma sak. Jag känner mig inte redo hur mycket jag än älskar min son, så känns det som om jag inte kommer klara det hära. De flesta har en pappa till sitt barn, okej det har jag också. Men han vill inte vårt barn och jag står de ensam och måste ta allting själv. Vilket inte är det lättaste och ibland känns det verkligen som om jag vill prata med honom om det eller med någon annan, men det känns som jag är en svag människa då! Det kanske är därför jag skriver det här!

Tårarna bara sprutar och jag vte inte vad jag ska ta mej till.. Men jag bloggar senare!

Kommentarer
Amanda, 14år och gravid säger:

många som känner så, även vuxna som har planerat barnet.

lugn och fin nu. detta fixar du bra!<3

2011-04-03 | 13:13:52
Bloggadress: http://rosaaelefant.blogg.se/
Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 27! säger:

Det komme att gå bra :)

Det är helt naturligt att vara rädd, orolig och nervös. Man får vara det, och du ska veta att även de som har en pappa vid sin sida blir jätterädda också!



Du gjorde ett oroligt modigt val då du beslöt dig för att behålla ditt barn, och jag vet att du inte kommer att ångra dig en sekund när du väl fått se den lille grabben :)

2011-04-03 | 13:44:14
Bloggadress: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback