Oj oj!

Nu har jag både ätit och kört en vända yatzy, men nu har jag även kollat på en program tjocka barn och jag blir ledsen hur folk kan göra sina barn tjocka, tänker man inte på barnets bästa ?! Åh blir så arg på folk ibland, jag kan godta barn som har sjukdomen att de blir tjocka och inte kan göra något åt det! Men inte annars, en 11åring som väger 87 kilo ?! Herregdud hon väger mer än mig fast jag är gravid, nej jag blir fan arg på föräldrar ibland. Jag kommer aldrig någonsin låta min son bli fet, bebis hull okej det är vanligt, men vanligt fett vid 5 års åldern, nej aldrig !!

Just nu kollar jag på en annat program om en tjej som är gravid OCH förlamad! Rätt häftigt faktiskt, kanalen som man kan se dessa program på heter TLC, alla borde kolla på den kanalen om ni har den hemma :).

Nu ska jag dricka saft och sen upp till min efterlängtade säng :)


USCH, stackars barn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback