Oj oj oj..

Uppdateringa har varit riktigt dålig de senaste dagarna, dock pga att Mattias kom i söndags och sov hos mig tills idag :). Så jag har inte riktigt orkat blogga något, påsken är iväg och nu är det snart valborg (helgen). Känns riktigt skönt att allt går så himla snabbt, då går det fortare för mig också.

Men iaf, i måndags så va jag och Mattias här. Sen fick han reda på att han glömt sitt busskort hemma hos sin pappa, så vi drog till Lidingö och hämtade det. Sen så va vi i stan ett tag innan vi drog hem igen, kom hem sen så hände det inte så himla mycket. Vi käkade och så, efter det glodde vi på tv och senare gick vi upp och la oss. Dock somnade vi inte först senare, har alltid svårt att sova när han är här.
Idag så gick vi upp tidigt, eftersom han skulle till skolan (inte jag). Så vi drog in till centralen och han tog tåget vid 9 tiden till Uppsala, när han hade åkt. Så satte jag mig på tåget till Märsta för att åka till doktorn, skulle prata med henne om mina kraftiga sammandragningar och sedan varför jag får så ont mellan bena ibland. Men hon ville inte riktigt prata med mig om det, men fick reda på att jag har urinvärksinfektion! Så jäkla otrevligt, tycker dock att det va konstigt att det ska ha kommit upp på någon vecka. Eftersom när jag va på förlossningen i Uppsala så kollade det och kunde inte hitta något då. Men iaf, ska hämta ut min medicin imorn och även kolla efter pollen medicin, det måste ju finnas något jag kan äta!! Jag kan ju inte ens andas snart, riktigt jobbigt!

Annars har det inte hänt så mycket mera, har mest tagit det lugnt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback