Läskigt!

Jo det var nog bara förnamet jag kände när jag slog numret till försäkringskassan, jag va både nervös och rädd, kände mig för liten för att ringa dit. Men det gick super bra och jag fick reda på allt jag behövde veta, så nu måste jag bara ringa upp K pappan till barnet och berätta hur allting kommer bli och hur det ligger till. Men att få tag i honom, är som att försöka ringa presidenten i USA  - ALTTID UPPTAGEN!

Idag så har jag varit duktig och varit i skolan, dock är jag ledig imorn :). Så det är skönt, så imorn ska jag in till stan och träffa en fin tjej som också väntar barn :). Det ska bli super trevligt att träffa någon som sitter i samma sits, annars lär jag inte göra mycket mer imorn :).

Ikväll blir det ingen bra uppdatering, jag har andra saker att göra. Måste plugg matte tills på fredag, har nämligen prov då och jag kan NADA eller jo det fick rätt så bra idag på lektionen. Men måste kunna allting så jag åtminstonde kan få ett jäkla godkänt prov denna termin :).

Så egentligen har jag inte tid att sitta här för att uppdatera er, men jag måste ju hålla kvar mina läsare :).

Jag måste packa upp mina blöta badkläder också, innan de ruttnar! Åh nej bästa att göra det, innan mamma kommer upp och säger något :).

Men ni får ha en underbar dag och kommentra massor, jag är kvar och jag läser allt så fort jag hinner :)
Innan jag går, vill jag tacka er fina läsare för att ni är så stöttande och så himla underbar, jag verkligen älskar er :)

Puss på er



Kommentarer
Storasyster säger:

Storasyster läser din blogg å jag är otroligt stolt över dig ska du veta. Du är stark och klarar det här <3

2011-04-05 | 20:14:51
Tessan Ellies bästa syster ;-) säger:

Glömde skriva vem jag va ha ha kan man skylla på åldern !?

2011-04-05 | 20:16:34
Jennie säger:

hehe jag läser "en fin" tjejs blogg också :D

2011-04-06 | 11:55:46
Bloggadress: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback