Klar för engångs skull

Hej och hå, nu är jag ÄNTLIGEN klar! jag har gjort massor med saker, men nu är jag äntligen klar. Ska bara hjälpa mamma med maten nu, gud så duktig jag är :). Snart åttonde månaden gravid, dunder sjuk och springer runt och städar om om jag vore en huspigga :). Jag är riktigt stolt över mig själv, inte alla som klarar av det jag gör.

Ikväll blir det dock en hel lugn kväll med massa mys med familjen som vanligt. Jag har även fått besök av Mattias, han skulle hämta sitt spel och sin kamra, men han har åkt nu igen. Så nu ska jag ta det lugnt och bara njuta av allt jag har gjort idag, ska klämma i mig lite tabletter som jag blir frisk nån gång.
Men jag bloggar mer sen ikväll, när jag känner mig lite piggare :).

Listan av det jag har gjort idag:

*Damsugit
*Plockat ur diskmaskinen
*Plockat in diskmaskinen
*Damsugit hela övervåningen
*Bädda rent i mina föräldrars rum
*Tvättat miljoner tvättmaskiner
*Städat mitt egna rum
*Vikt tvätt
*Bakat tigerkaka
*Damsugit igen
*Lekt med barnen utomhus

Jag tror det va allt, och nu ska jag laga mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback