Ingen bra morgon!

Denna morgon började inte bra alltså, vaknade vid 7 och kunde inte alls somna om! Sover så förbannat dåligt om nätterna och jag är fruktansvärt trött på det. Vet inte hur jag ska ligga för att det ska bli bekvämt längre, för på vilken sida jag än lägger mig på så sparkar han på den sidan! Just nu idag är jag otroligt trött på att vara gravid, 79 dagar kvar till Bf och jag gnäller som om det vore 5 dagar kvar! Men verkligen allt är jobbigt just nu, brösten läcker, sover dåligt, otroligt varmt ute, kläderna passar inte, tiden går jävligt långsamt och jag är bara trött på att vara gravid. Fet som en flodhäst och blir anfådd för minsta lilla man gör, sen är det där otroligt dåliga humöret jag har, tack vare alla hormoner! Man blir arg för minsta lilla och när någon klagar på ens dåliga humör får man bara ett sämre humör! Glömde tillägga, jag ser ut som en zombie också!

Jag vill spola fram tiden och jag vill ha min son nu!
Nu ska jag äta frukost och sluta gnälla för ett tag :), godmorgon förrestten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback