Hemma

Nu har jag äntligen kommit hem ifrån skolan, känns skönt att vara hemma. Orkade inte palla mig till mammas jobb så jag hoppade över det idag :). Ska ändå dit imorn,eftersom jag ska hämta hem systerdöttrarna för påsklovet. De ska vara här under hela veckan, lite kul att få sällskap :). I helgen så ska jag även hjälpa mamma i stallet, hoppas bara min syster är hemma så jag kan kidnappa lite kläder av henne :). Annars händer det inte så mycket, plugga plugga plugga och plugga lite till. Det är väl det som står på listan, måste verkligen kämpa i skolan nu sista tiden. Påsklovet börjar nu på måndag, men jag har även tre veckor ledigt till, dock är det endast för att alla ettor har vårbruksschema och eftersom jag har hoppas av min inriktning (djurvård), så har jag inte det. Så jag får vara hemma och plugga, rätt skönt faktiskt, lite tråkigt att man inte får träffa vännerna så mycket. Men jag tror det va varje måndag som jag måste till skolan för då är det vanliga lektioner och sen har vi lite nationella prov också, dock måste jag kolla om jag ska göra om de. Men nu vet ni hur det ligger till, annars är det nog ingenting som händer :).

Idag går jag även in i vecka 28, så idag är det bara 90 dagar kvar till Bf :), så himla spännande. Jag ska kasta in ett inlägg om utveckligen för denna vecka också, sen ska jag plugga och vila lite grann :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback