Hej, jag är rätt uttråkad, Hejdå!

1. Fullständigt namn? Eleanor Matilda Elisabet Ek
2. Ålder? 16, 17 i november
3. Bor exakt? Näsby, mellan märsta och sigtuna
4. Bor tillsammans med? Mamma, pappa, storebror och snart min son
5. Husdjur? Tre katter
6. Färg på ditt hus & bor du stort? Rött med vita knutar. Ja det är stor, kanske lite för stort ibland
7. När är du född? 1994 11 07
8. Klass? NP10A
9. Vilket år tar du studenten? jadu, bra fråga eftersom jag ska vara mammaledig
10.Något jobb? nejdu
11.När ska du sova ikväll? när jag väljer det 
12.Vad ska du göra i helgen? jadu fira påsk med släkten
13.Duschat idag? Neej
14.Kramat någon idag? nope :(
15.Pussat någon idag? nää min kille är inte här
16.Vad har du ätit? macka & oboy, macka och saft
17.Dagens klädsel? tights, linne o en t-shirt över
18.Dagens smink? Nada
19.Dagens sötnos/ar? Mattias och systerdotte Tilde
20.Har du många vänner? tillräckligt.
22.Hur många har du kysst? har aldrig bryt mig om att räkna
23.Vem myste du med senast? Min kille
24.Hur många har varit otrogna mot dig? Tillräckligt många!
27.Har du pojk-/flickvän? jaa
28.Vem pratade du med i telefon senast? Mattias eller så vad det mamma
29.Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Mattias - älskar dig
30.Vad ska du göra nu? kolla på facebook och smsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback