Har du

01. Haft samlag med fler än 10 st? Hemligt
02. Tagit smärtstillande? ja morfin
03. Brutit ett ben? nope
04. Haft sex utomhus? haha vem vet
05. Bitit någon i tån? hehe.. ja tror jag
06. Gjort ett sugmärke på någon? jo
07. Supit tills du däckat? nä, eller jo däckade i bilen sen
08. Älskat någon så du gråtit? kanske det, vet inte
09. Ätit papper? neej jag är inte sjuk
10. Kysst en 30-åring? tror jag inte, men vem vet
11. Haft sex med någon du knappt känner? kanske det
12. Tatuerat dig? inte än men jag ska :)
13. Piercat dig? ja öronen, näsan och läppen
14. Pussat en groda? nej
15. Svikit en vän? har jag säkert gjort nån gång
16. Tagit någon form av morfin? ja jag svarade ju förut på det :)
17. Ätit anti-depressiva tabletter? neje jagär lycklig
18. Tagit sömnmedel? nä sover bra ändå
19. Varit på soc? nää
20. Slagit någon du älskar? jaadå, stackars kille
21. Spytt på någon? nej så pinsam är jag inte
22. Varit med barn? Jag ÄR med barn
23. Cyklat i motvind? hahaha jaaa!
24. Haft tandställning? neej, men vill ha
25. Haft trekant? nä inte än
26. Hittat en katt? ja
27. Hjälpt en granne? inte vad jag vet, kanske jag har..
28. Träffat någon från internet? haha ja, playahead och kamrat.com
29. Dyrkat någon känd seriefigur som barn? de beror på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback