Förlåt

Jag måste be om ursäkt för igår, jag orkade inte blogga efter middagen. Spenderade går kvällen med att prata med pappa, om allt som hänt. Sen så spelade jag lite wii spel med pappa och Jasmine (systerdotter), efter det gick jag upp på rummet med systerdotter och så pratade jag med Mattias i telefon ett tag. Fast jag somnade självklart i hans öra, tror han gör något så att jag somnar, för jag gör alltid det när vi pratar :).

Men nu är allting lugnt igen, Mattias och jag är lyckliga :), eller okej jag är dock lite ledsen. Mattias drar nämligen till sitt landställe idag och jag får vara kvar här :(. Tycker verkligen inte om det, men det kanske är bra också. Att vi får lite egen tid och så efter allt som har hänt, men kommer sakna honom riktigt mycket. Men jag har min systerdöttrar här, så jag klarar mig väl :)
Får träffa honom på måndag igen, sen så lär jag ju inte se honom på ett tag. Eftersom han har skola och jag är ledig i 3 veckor till, hmm BORING! Alla skulle gärna nog byta med mig, men jag vill verkligen inte vara ledig. Fast det är ju rätt skönt ändå, eftersom när jag väl kommer tillbaka till skolan så går jag bara en vecka ungefär :). Men på onsdag som kommer så ska jag till skolan, eftersom Mattias fyller 19 och jag måste gratta honom och pussa honom :). Får hoppas att jag får lite pengar innan, så jag kan köpa något åt honom :).

Men nu ska jag ta en tupplur i soffan för jag är trött, bloggar senare ;)


Älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback