Dag 09 – Mina syskon

Mina syskon, vad kan man skriva om de ? Jag både älskar och hatar de i mellan åt :). Men de är otroligt underbara.
Jag har fyra stycken systrar och en storebror,

Theres är 32år, är min äldsta syster, hon har tre barn och bor kvar i Skogås

My är 24 år, hon är näst äldst och bor i Knivsta med alla hästar,katter och hund :)

Amanda är 22 år, hon har preics fått en dotter som kom i Mars

Sofie är 22 år, har ingen kontakt med henne tyvärr!

Sebastian är 20 år, är min ända och mest älskade storebror! Jag verkligen avgudar honom även fast jag ibland vill slå honom. Han bor fortfarande hemma och söker jobb, rätt skönt att ha honom kvar hemma :)

sista och minst, är då jag :), 16 år och tror nog den mest jobbigaste av oss barn :)

Det är mina syskon, dock är ingen av de mina hel syskon. Min mamma fick först Theres när hon va 17, och sedan träffade hon en ny och fick då My, Amanda och Sebastian. Sofie är ifrån min pappas tidigare tjej, han fick henne när han va 21 år. Sen har de mig tillsammans, som ett kärleks barn. Men jag räknar mina syskon som hel syskon, eftersom vi alltid har vuxit upp tillsammans, förutom jag, Theres och Sofie. Theres valde att stanna kvar i Skogås när vi flyttade till Märsta och Sofie bodde med sin mamma :)
Men jag älskar verkligen mina syskon och jag är glad över att vara släkt med de :)

(Har tyvärr ingen bild på oss allihopa, kan fixa en sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback