Dag 02 - Min första kärlek

Min första kärlek vad nog när jag va 12 - 13 år, jag tänker inte  skriva ut hans namn med respekt mot honom. Men han va verkligen ur gullig emot mig och jag var riktigt kär i honom. Vi va bara tillsammans i 5 månader, men de va verkligen underbar och jag kommer fortfarande ihåg hur lycklig jag va. Vi träffades på internet, den kända sidan playahead tror jag det var. Vi va bara vänner i början, men när jag mådde dåligt så fanns han där för mig och tillslut så betämde vi hos för att träffa varandra och han va helt underbar i mina ögon :).

Ibland känns det som om jag vill ha tillbaka honom, haha nej nu ska vi inte vara såna :). Men han va riktigt fin kille, tills han började hålla på med en annan tjej bakom ryggen på mig. Men det är sånt som händer helt enkelt.

Det va min första kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback