Be om ursäkt eller bara fortsätta som vanligt..

Jag tänkte först be om ursäkt för min usla uppdatering på bloggen, men jag har faktiskt rätt att vara lite ledig ifrån bloggen. Man har ju inte alltid humör för att hålla alla uppdaterade, sen är det MYCKET som händer just nu! Det är en hel del som händer just nu och jag kände att jag behövde en paus ifrån bloggandet. Men nu är jag back on track igen, känns skönt!
Dagarna rullar på som vanligt och i helgen är det valborg igen! Känns som om det inte va så läng sen det va valborg, men det har ju faktiskt gått ett helt år sen sist. Men iallafall det är valborg och jag ska spendera kvällen hemma hos Mattias tror jag. Jag ska iaf hem till honom ikväll för att sova där, sen får vi se om jag drar hem imorn på eftermiddagen eller om jag sover kvar tills söndag :). Men jag kommer att låna Mattias dator att blogga ifrån, så att jag håller er uppdaterade under helgen. Men jag antar att de flesta av er ska ut och supa på valborg, medans vi gravida sitter hemma framför tvn ;). Vet inte riktigt vad jag ska skriva mera, jag mår bra och så :). Dock har jag dragit på mig att bli pollen allgeriker under gravditeten, så jag är täppt i näsan och nyser lite titt som tätt :). Men annars så rullar allting på som vanligt, är ledig om dagarna. Dock är jag i skolan idag, pga att jag hade matte prov och jag ska ju hem till Mattias :).

Men nu ska jag fortsätta glo på datan här i skolan, medans Mattias är på lektion :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback