Bättre nu

Jag behövde en paus och tänk lite och nu är jag på fötter igen. Ibland blir jag hormon galen tror jag, men det går över rätt så snabbt. Jag vet att jag kommer klara det här galant, även fast jag tvivlar på det ibland :). Jag älskar min son och ska göra allt för honom, med eller utan någon pappa :).
Annars sitter jag och mumsar i mig massa lakris, så underbart gått :). Idag händer det nada här hemma, eller ska prata med mor min och se om vi kan åka på bio ikväll, skulle vara mysigt. Men vi ska inte hoppas för mycket, syster kommer även hit om en stund med sin lilla plutt som ska på återbesök hos sjukhuset för något test och medans så ska jag nog passa hennes låsas son :). Jag har bestämt att vi ska baka Chocklad bollar tills de kommer hem igen, sen ska vi bara ligga i soffan och glo lite grann :).
Måste även bara berätta idag är det exakt 100 dagar kvar till Bf, det känns rätt häftigt och det känns inte alls långt längre ;)

Ska ta en snackis med mamma och beställa hem lite bikinisar till sommaren, har hittat lite fin och sen blir det nog några tunikor :).

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback