100 frågor, 100 ärliga svar

1. är du kär? jaa
2. har du snusat? Japp, gjort det för snart ett år sen
3. har du fimpat en cigg på nån annan? Nej onödigt
4. har du legat i sängen bredvid en kille? Ja, hur skulle jag annars blivit gravid?

5. har du blivit dumpad? japp
6. har du blivit slagen allvarligt? Ja några gånger
7. tar du droger? Nope
9. har du pussat en tjej? ja
10. hatar du någon? Japp, säger inte vem
11. älskar du någon? klart som fan
12. har några av dina vänner svikit dig? yes
13. har du djur? Japp, tre katter
14. har du legat brevid en tjej i sängen? jaaa
15. hatar du dig själv? Nej varför skulle jag
16. gillar du orange? sådär
18. har du nån sjukdom? Nej tror jag inte
19. har du skämt ut dej för den du gillar? Jaa, men han gillade mig bara mer då ;)

20. har du en gris? Nej, eller kanske ? :O

21. har du en plattång? ja
22. har du en bror? Ja, en och världens bästa J
23. har du sjukt bra humor? alltid
24. är du brunett? Ja, fast inte nu
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? Jaa, men hatar att gå in i duschen
26. tycker du om hästar? Älskar de!
27. har du en hund? Hade förut, men de är i himlen nu
28. har du skilda föräldrar? Nej och jag trivs med det

29. har du gått på simskola? Nej, pappa lärde mig
30. har du sagt bög till en kille? ja
31. har du sagt fitta till en tjej? ja
32. har du fuskat? man måste fuska ibland
33. har du en teve på ditt rum? ja
34. har du lunar? Nejj usch
35. har du MSN? jag har,
36. har du en syster? ja faktiskt 4 st


37. har du bruna ögon? Nej, jag har blå


38. gillar du att fota? it
39. har du sett dig själv brinna? Nej?
40. hjälper du dina vänner? såklart
41. gillar du tacos? Ibland..
42. tycker du att du är söt? Jag är sötast i världen
43. har du dansat? jaa
44. har du spelat fotboll? ja för några år sen

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? ibland
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Nej, skulle ju tröttna på att se mig själv
47. har du ätit sniglar? Men usch
48. äger du en locktång? nope
49. gillar du att tugga tuggummi? Ja, det är väl inte direkt kul!
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? Nä, jag brukar skita i det, för jag vill ha gula tänder! Dum fråga!
51. gillar du kläder? nej jag älskar kläder

52. hatar du falska vänner? oja
53. gillar du räkna matte? de beror på.... får jag använda miniräknare?
54. älskar du någon nu? Jag har ju redan svarat på den frågan längre upp

55: har du gråtit inför en vän? ja
56. kan du sjunga? nej verkligen inte
57. har du sett nån dö? Nej inte en människa, men ett djur
58. säger du vad du vill? för det mesta
59. är du stor? Jag är gravid tjock J
60. vad är ditt hela namn? Eleanor Matilda Elisabet Ek
61. kan du tala spanska ? – nä, jag är svensk!
62. är du kortare än 1.60? nej
63. älskar du sommaren? mmh de är favorit!
64. älskar du vintern? Nej fyfan!
65. har du mer än 6 par skor? ja de har jag :)
66. brukar du sjunga när du är i duschen? Nej varför ska man göra det?
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? Yes, bil fönstret när pappa skulle hämta min bror och lämnade mig i bilen =)
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? jaaa
69. gillar du att städa? Nej, det är sjukt tråkigt
70. gillar du att sova länge? Nej, jag lider av att vara morgonpigg
71. har du vart med om en olycka? Nja beror på  
72. är du förvirrad? ja ibland
73. har du mer än 6 par byxor? Nope, jag har fått kasta de flesta
74. har du förlorat en vän? aaa
75. gillar du att shoppa? älskar det
76. har du varit i paris? nej
77. gillar du spindlar? Nej, de är rätt äckliga
78. klarar du dej själv? Ja det gör jag
79. har du lagat mat? Jag är blivande mamma och kan inte laga mat, visst låter det bra? Dum fråga
80. är du klantig? Kan hända

81. har du foppatoffler? Nä, men mamma =)
82. har du mer än 20 låtar på din data ? nej det är inte min dator
83. sminkar du dej innan skolan? ibland
84. har du träffat en kändis? Nej, men sätt på stan =)
85. har du mer än 7 par nagelack? Vet inte, har inte räknat
86. har du busringt? haha klart !
87. har du skällt på din bror? Ja ibland så kan det hända

88. har du en vän som skiter i dig? Japp, men jag överlever utan henne
89. har du velat göra saker men vågar inte? haha kan ha hänt
90. sover du med nått gosedjur? Nej, jag tar för stor plats själv
91. har du åkt nånstans utan att du får? Ja, jag rymde till Malmö för en kille :O
92. vill du bara bort ibland? Ja, fast bara bort ifrån Märsta/Sigtuna
93. har du tältat? Mmh tror det
94. har du brännt dig? Japp på allt möjligt
95. har du lekt med levande ljus ? mmh
96. har du lekt anden i glaset? nee
97. skäms du ibland? Varför skulle jag? Jag är som jag är, lär er att leva med det =)
98. bor du i skåne? Nej, men har gjort för en vecka!

99. gillar du hip hop/rap musik? ibland

100. är du på sista frågan nu? Ja, gud så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback